PDA

View Full Version : Stel jezelf voor



GODZILLA
04-26-2017, 05:38 PM
Maak een kleine introductie van jezelf, hoelang je traint, wat voor cycles je doet en je ervaringen met MTS producten

Ringo
04-27-2017, 02:02 PM
Hoi! Hier ook via dbb terecht gekomen.. aardig wat muurtjes op me naam staan. Voornamelijk met tren, zelfs op een gram tren En gezeten, maar allemaal van GG of AT, van horen zeggen dat MTS veel en veel sterker is. Dus nu nog 2 weekjes op gg bold,tren,mast daarna zelfde maar dan MTS, kijken of ik duidelijk verschil ga merken tussen de 2 merken!

earlybirdy
04-28-2017, 05:10 AM
Die ga je zeker merken ;)

GR

GODZILLA
04-28-2017, 06:04 AM
Hoi! Hier ook via dbb terecht gekomen.. aardig wat muurtjes op me naam staan. Voornamelijk met tren, zelfs op een gram tren En gezeten, maar allemaal van GG of AT, van horen zeggen dat MTS veel en veel sterker is. Dus nu nog 2 weekjes op gg bold,tren,mast daarna zelfde maar dan MTS, kijken of ik duidelijk verschil ga merken tussen de 2 merken!

je gaat een GROOT verschil merken. ik ken de lokale merken in NL en die zijn niet al te best. graag horen we je ervaringen met MTS over een paar weken

Ringo
04-28-2017, 08:46 AM
2ml big n full
3ml tren E
2ml mast 2
1ml (of 2ml) EQ Max

Ben benieuwd!

Eerst de huidige vails even opmaken.

IronWarrior
04-28-2017, 01:38 PM
Ja, die merken zijn niet om naar huis te schrijven.

ON: ik kom hier ook via DBB. Ik zit nu op julli tren e en ben dik tevreden, heb wel wat psychische bijwerkingen maar ja, dat weet je. Ben dik maar dan ook heel tevreden. Voor mij alleen nog maar MTS. Jullie prijzen zijn nog ook nog redelijk. Pharmacom is bijvoorbeeld veel duurder.

Komt primo depot nog een keer in de aanbieding? Wil hem graag een keer gebruiken.

GODZILLA
04-28-2017, 05:59 PM
Ja, die merken zijn niet om naar huis te schrijven.

ON: ik kom hier ook via DBB. Ik zit nu op julli tren e en ben dik tevreden, heb wel wat psychische bijwerkingen maar ja, dat weet je. Ben dik maar dan ook heel tevreden. Voor mij alleen nog maar MTS. Jullie prijzen zijn nog ook nog redelijk. Pharmacom is bijvoorbeeld veel duurder.

Komt primo depot nog een keer in de aanbieding? Wil hem graag een keer gebruiken.

goed om te horen en het is heel normaal met tren, onze tren is super sterk dus idd bijwerkingen kunnen soms heftig zijn. dat hoort bij het spel met tren, ripped as fuck en jezelf kunnen controleren.

primo depot is heel duur om te maken dus weinig kans, ik zou beetje doorsparen en dan gewoon een goede primo kuur doen als vervanging van tren, je zal zeker tevreden zijn

kleine
04-28-2017, 09:02 PM
ola,

Ikke 20 hier van DBB. De mensen van dbb weten wel wie ik ben :cool:
Mijn nickname hier is kleine en ik coach Bijnenbuilding en BigJohn96 beide gesponsord door MTS.

Ben 33 jaar oud en train nu bijna 16 jaar lang met ups en downs.
Welke cycles ik doe/deed dat vind je terug op dbb in mijn Kuurlog. Teveel om hier neer te pennen. 129 pagina's lang en 104.733 views :p
Mijn ervaring met MTS? Beste gear die ik ooit gebruikt heb en de tabs zijn heerlijk. En geloof me maar dat ik al véééél MTS producten genuttigd heb :cool:

IronWarrior
04-28-2017, 10:46 PM
goed om te horen en het is heel normaal met tren, onze tren is super sterk dus idd bijwerkingen kunnen soms heftig zijn. dat hoort bij het spel met tren, ripped as fuck en jezelf kunnen controleren.

primo depot is heel duur om te maken dus weinig kans, ik zou beetje doorsparen en dan gewoon een goede primo kuur doen als vervanging van tren, je zal zeker tevreden zijn

Helaas vandaag net mijn schouder uit de kom gehad, dus voorlopig maar cruisen op jullie test e voor massabehoud. :(

Jammer, dan ga ik doorsparen. Ga voorlopig geen tren meer gebruiken, is niet voor mij weggelegd. In vervolg maar andere middelen gebruiken.

Ga zeker die primo depot gebruiken, lijkt me super spul!!

GODZILLA
04-29-2017, 07:18 AM
Helaas vandaag net mijn schouder uit de kom gehad, dus voorlopig maar cruisen op jullie test e voor massabehoud. :(

Jammer, dan ga ik doorsparen. Ga voorlopig geen tren meer gebruiken, is niet voor mij weggelegd. In vervolg maar andere middelen gebruiken.

Ga zeker die primo depot gebruiken, lijkt me super spul!!
ik zou wat masteron E ernaast zetten, helpt met optimalisatie van gebruik van testosteron, helpt je met herstel

IronWarrior
04-30-2017, 12:09 PM
ik zou wat masteron E ernaast zetten, helpt met optimalisatie van gebruik van testosteron, helpt je met herstel

O, echt? Zat zelf te denken om deca te doen.. maar mast e is beter?

GODZILLA
05-01-2017, 07:48 AM
O, echt? Zat zelf te denken om deca te doen.. maar mast e is beter?

deca is zeker goed ook, zal je helpen met joints en herstel

kleine
05-01-2017, 05:49 PM
O, echt? Zat zelf te denken om deca te doen.. maar mast e is beter?

Peg mgf 200mcg/dag gaat ook goed werken en uiteraard ook BPC157.

IronWarrior
05-01-2017, 08:40 PM
deca is zeker goed ook, zal je helpen met joints en herstel

Hoeveel mg deca raad je aan?

GODZILLA
05-02-2017, 02:55 PM
Hoeveel mg deca raad je aan?

400deca is heel erg goed. je joints, herstel, zal enorm helpen

rpm10
05-03-2017, 08:38 PM
Haha te gek!!
Ben eveneens van dbb, en volg ikke, strive en vntl hun log op de achtergrond, ben hier bij mts terecht gekomen door ts de regels te lezen op dbb al enige tijd geleden!

Heb hier de test e, tren e, tt300, equimax, en de leanbombs al gebruikt, en best tevreden van zeker van de tren en leanbombs was ik erg te spreken!

Ben zeer curieus naa r de anavar of stanavar van mts, iemand deze al getest en hoe bevonden?

Thx

kleine
05-03-2017, 09:32 PM
Haha te gek!!
Ben eveneens van dbb, en volg ikke, strive en vntl hun log op de achtergrond, ben hier bij mts terecht gekomen door ts de regels te lezen op dbb al enige tijd geleden!

Heb hier de test e, tren e, tt300, equimax, en de leanbombs al gebruikt, en best tevreden van zeker van de tren en leanbombs was ik erg te spreken!

Ben zeer curieus naa r de anavar of stanavar van mts, iemand deze al getest en hoe bevonden?

Thx

De anavar van mts staat naast mijn multivitaminen :cool:
Gewoon goed dus.

GODZILLA
05-04-2017, 07:48 PM
Haha te gek!!
Ben eveneens van dbb, en volg ikke, strive en vntl hun log op de achtergrond, ben hier bij mts terecht gekomen door ts de regels te lezen op dbb al enige tijd geleden!

Heb hier de test e, tren e, tt300, equimax, en de leanbombs al gebruikt, en best tevreden van zeker van de tren en leanbombs was ik erg te spreken!

Ben zeer curieus naa r de anavar of stanavar van mts, iemand deze al getest en hoe bevonden?

Thx

probeer stanavar 2 tabs per day, zorg ervoor dat je redelijk droog bent en je gaat wat speciaals zien en meemaken. zonder enige twijfel. het is een bestseller

rpm10
05-05-2017, 07:12 PM
lijkt me hoog niet? 100 ana en 100 winnie?
hoe zou je deze dan verdelen per dag?
thx

Daann01
05-07-2017, 02:55 PM
Hoi daann01 ook van dbb!

Zelf ben ik zeer tevreden met MTS en hoop er nog lang van te kunnen genieten! Groot assortiment, goede services en uitstekkende qualiteit!

Gr

friesman
05-07-2017, 04:15 PM
Mucci van op dbb hier.

Net in tweede kuur, eerste keer met mts producten, merk toch wel een flink verschil met de producten van m'n eerste kuur.

Ook zeer te spreken over de klantgerichtheid van mts!

GODZILLA
05-07-2017, 09:11 PM
lijkt me hoog niet? 100 ana en 100 winnie?
hoe zou je deze dan verdelen per dag?
thx

als je goed droog bent dan zul je versteld staan van stanavar. 1 tab met ontbijt, de andere met avond eten

GODZILLA
05-07-2017, 09:13 PM
Mucci van op dbb hier.

Net in tweede kuur, eerste keer met mts producten, merk toch wel een flink verschil met de producten van m'n eerste kuur.

Ook zeer te spreken over de klantgerichtheid van mts!

dankje, goed om te horen. wat voor kuur doen je nu precies met MTS producten?

Dutchbull
05-08-2017, 10:49 AM
Hoi, ook een DBB'er.

Bij MTS gekomen via Rick123.

friesman
05-08-2017, 07:38 PM
momenteel cut ik op 600mg test e en 400mg mast e.

Over de laatste 6 weken ben ik nog niet volledig uit.

ik denk aan:
test halveren, 6weken tren a 100mg eod, 4weken Anavar/winstrol.

GODZILLA
05-09-2017, 08:27 PM
momenteel cut ik op 600mg test e en 400mg mast e.

Over de laatste 6 weken ben ik nog niet volledig uit.

ik denk aan:
test halveren, 6weken tren a 100mg eod, 4weken Anavar/winstrol.

tren zou ik ED zetten, voor het slapen elke avond (vermindert sides). masteron omhoog naar 600 of 800, 6 weken stanavar. je gaat als een standbeeld eruitzien

Newinthegame
05-12-2017, 04:16 PM
Goedemiddag! Ook dbb hIer. Iemand zicht op hoelang due 2free code nog geldig is?

Ben nog wat spullen nodig maar te weinig voor 10 products en anders kan het niet uit qua prijs vergeleken met nl

GODZILLA
05-12-2017, 09:45 PM
Goedemiddag! Ook dbb hIer. Iemand zicht op hoelang due 2free code nog geldig is?

Ben nog wat spullen nodig maar te weinig voor 10 products en anders kan het niet uit qua prijs vergeleken met nl
code is nog geldig en mijn advies is kijk meer naar de kwaliteit van hetgeen je in je spuit en in je bloed komt dan enkel naar de prijs. zoals jullie in nl zeggen: goedkoop is vaak duurkoop

Ringo
05-13-2017, 05:04 AM
Is er ergens een lijst die ik over het hoofd heb gezien met alle aanbiedingen en coupons?
Begrijp nu ook als je 10 producten neemt er ook een aanbieding aan vast zit?

Newinthegame
05-13-2017, 06:52 AM
Over 2 weken bestel ik. Stuur je dan wel even pm of het nog geldig is.

Newinthegame
05-13-2017, 06:54 AM
Ben ik met je eens maar ik ben test E en mast E nodig. Vandaar!

GODZILLA
05-13-2017, 07:33 AM
Is er ergens een lijst die ik over het hoofd heb gezien met alle aanbiedingen en coupons?
Begrijp nu ook als je 10 producten neemt er ook een aanbieding aan vast zit?

kijk op onze site en je ziet daar enkele aanbiedingen. soms hebben we kortingscodes die tijdelijk geldig zijn dus meld je aan voor onze nieuwsbrief en mocht je nog andere vragen hebben mail mij gerust [email protected]

GODZILLA
05-13-2017, 07:35 AM
Ben ik met je eens maar ik ben test E en mast E nodig. Vandaar!

afhankelijk hoeveel je wilt bestellen mag je ook contact met mij opnemen, thanks [email protected]

screwbeast
05-31-2017, 05:35 PM
Hier ook een oldskool DBB member (10+jr) mensen kennen me daar als screwbeast

Markus84
06-04-2017, 04:17 PM
Jow darkmark van dbb hier, nu 7 weken bezig met 1,5 ml equimax en moet zeggen dat het aardig begint te knallen, duurde wel ff. Iemand een idee welke hgh van hun goed is?

screwbeast
06-04-2017, 08:01 PM
Er is een mooie aanbieding momenteel zie de banner ;-)

rpm10
06-05-2017, 07:32 PM
ben al enige tijd ingeschreven voor nieuwsbrief maar heb nog nooit iets ontvangen? check gerust men account

GODZILLA
06-05-2017, 09:14 PM
ben al enige tijd ingeschreven voor nieuwsbrief maar heb nog nooit iets ontvangen? check gerust men account


we gaan even checken, je zou het moeten ontvangen, we sturen meestal 1x per maand een nieuwsbrief op

Bodyfreakz
06-09-2017, 04:07 PM
Hallo ook even voorstellen dan maar!
Bodyfreakz hier van DBB, lid sinds 2002.
Door strive4muscle over gestapt op Mts. Daarvoor met de bekende nederlandse merken gekuurd. De laatste tijd was dit gewoon russisch roulette.. de ene keer goed maar de keer erna teleurstellend.
Na goede reviews te hebben gelezen en gehoord van verschillende mensen ben ik overgestapt. Normaal ben ik wat huiverig om met creditcard via sites te bestellen...ook geen ervaring mee. Tot nu toe..en ben zeer tevreden. De laatste keer NPP met test gestacked en midden in de blast over gestapt.
Dit was dus een goede keuze..direct voller, meer krachttoename en zeer smooth injecties.

Nu ben ik nt cruisen..over een paar weken blasten met alles mts spullen.

Kan bijna niet wachten maar nog ff geduld. Als alle bloeduitslagen goed zijn word dit de zwaarste kuur die ik ooit gedaan heb in combinatie met de beste startfysiek ooit!!

GODZILLA
06-09-2017, 08:44 PM
Hallo ook even voorstellen dan maar!
Bodyfreakz hier van DBB, lid sinds 2002.
Door strive4muscle over gestapt op Mts. Daarvoor met de bekende nederlandse merken gekuurd. De laatste tijd was dit gewoon russisch roulette.. de ene keer goed maar de keer erna teleurstellend.
Na goede reviews te hebben gelezen en gehoord van verschillende mensen ben ik overgestapt. Normaal ben ik wat huiverig om met creditcard via sites te bestellen...ook geen ervaring mee. Tot nu toe..en ben zeer tevreden. De laatste keer NPP met test gestacked en midden in de blast over gestapt.
Dit was dus een goede keuze..direct voller, meer krachttoename en zeer smooth injecties.

Nu ben ik nt cruisen..over een paar weken blasten met alles mts spullen.

Kan bijna niet wachten maar nog ff geduld. Als alle bloeduitslagen goed zijn word dit de zwaarste kuur die ik ooit gedaan heb in combinatie met de beste startfysiek ooit!!

wat gaat precies je volgende MTS epic blast worden, welke producten en dosing etc

Bodyfreakz
06-09-2017, 11:53 PM
Ik ben er nog niet 100% zeker van maar de basis zal er zo uit zien:

Test e 600mg
Npp 600mg
Equimax 1000mg
Mast 400 mg
Tren e 200mg ( laag ivm sides , geen eetlust, agressie, vermoeidheid)

Verder heb ik nog trestolone, shredded en methyl tren.
Het doel is de eerste 5 weken (clean) bulken en de laatste 5 cutten.
De laatste 5 weken gaat de test e omlaag en de npp eruit.
Twijfel nog hoe ik de trest/shredded/ mt zal toevoegen maar zal zoiets worden:
1e 4 weken trestolone
Laatste 4 weken shredded/ mt

OscarG
06-20-2017, 04:37 PM
Ik zal me ook even voorstellen:

40jr, 172, 83kg, 10%. (Geen dbb 10%)

Ik zit nu in me 6de week

Week 1t/m5:

2x pw test.e-150 primo-300 totaal 300t/600p (beiden hg)

Nu afgelopen week:

2x pw test.e-250 primo-200 totaal 500t/400primo.

Heb primo verlaagd en test verhoogd door acne rug en continue moe etc. Rug gaat beter door beter scrubben met specile shampoo, maar moet wat beters hebben.

Heb test e, mast e en tren a besteld van mts. Tren eerste x(ik weet het)

Ik wil graag alst binnen is omswitchen, dus test e en mast e en erna tren a erbij.

Doseringen: test 250 mast 200 tren 350 ???

Graag advies, alvast bedankt heren!

Nog wat: elke dag t3 25mcg (hg) en geno 4iu elke dag en 2x 500 hcg. Wil met tren zoizo t3 naar 50mcg brengen. En kga niet of, blast/cruise etc.

GODZILLA
06-20-2017, 06:21 PM
tren ace is meer dan prima op 50mg per dag. vergis je niet onze tren is erg potent en sterk dus wellicht zelfs goed om op 30mg te beginnen en dan na 2 weken op 50mg te gaan. je kan makkelijk 95kg droog zijn met 50mg tren ace het is erg sterk

OscarG
06-20-2017, 07:21 PM
Ok, klinkt goed, zoizo omdat je minder adviseert dan normaal.

Dus bv de switch, wanneer het binnen is:

Week 1:
Test e 150 op zon en woens totaal 300mg
Mast e 100 op zon en woens totaal 200mg
Of uppen 2x200 totaal 400mg?
Week 2: repeat

Week 3: tren a ED 30mg

GODZILLA
06-20-2017, 10:11 PM
mast is te laag, masteron is relatief mild, vanaf 500 begin je echt wat te voelen en zien, minder en is het niet waard. test kan op 300

tren zou ik 30 per dag mee beginnen, even lichaam laten wennen en dan naar 50mg per dag.

gezien je leeftijd zou je ook npp erbij kunnen doen voor de gewrichten, dit is optioneel maar wel een goede

OscarG
06-21-2017, 07:35 AM
Ik heb gelukkig geen last van mijn gewrichten, maar bij de bestelling had ik al 1 vial deca erbij gedaan voor het geval dat. Zal echt low dose deca worden, mocht ik last krijgen.

GODZILLA
06-21-2017, 07:40 AM
Ik heb gelukkig geen last van mijn gewrichten, maar bij de bestelling had ik al 1 vial deca erbij gedaan voor het geval dat. Zal echt low dose deca worden, mocht ik last krijgen.

ja, slim gedaan, low dose is ook genoeg voor de gewrichten

Bodyfreakz
06-21-2017, 07:40 PM
Zou er wel rekening mee houden dat je acne kan verergeren met de tren/ mast combi. Dat zijn veel androgenen..als je gevoelig bent voor acne kan dit zeker verergeren.
Ben wel benieuwd hoe je eerste keer tren gaat bevallen.
Ga je nooit meer off? Op jou leeftijd kuren met tren en dan off gaan word een langzaam herstel.
Je gaat er iig keihard bijstaan als je nu al op 10% zit. Post je foto's?

OscarG
06-21-2017, 09:30 PM
Hey,

Ja ik hou dr rekening mee, ik woon niet in nederland, en kan hier alles uit apo halen wat ik wil, dus moet goed uitzoeken wat werkt voor mij, er moeten meer dingen goed zijn dan enkel roa.

En fuck hé, voel me echt oud als ik het zo hoor. Op jouw leeftijd gewrichten, op jouw leeftijd herstel :-). Heb vroeger vaker gekuurd en hersteld, voor de kuur had ik goede test waardes, wat natuurlijk geen garantie is voor herstel. Maar ik ga er vanuit datk niet meer herstel, dan kan het alleen maar mee vallen. Ik laat hcg meelopen, mocht ik door medisch redenen off moeten, datk achteraf geen spijt heb dat ik geen hcg heb gedaan.

Ben ook zeer benieuwd naar de tren. Ik heb een athletisch lichaam met aardig wat delts erop, terwijl ik ze 1 x per 2 weken train anders poppen ze er echt uit, lopen gewoon voor. En met tren.....

Ik zal alsk ga beginnen een before foto plaatsen.

GODZILLA
06-22-2017, 10:55 AM
Hey,

Ja ik hou dr rekening mee, ik woon niet in nederland, en kan hier alles uit apo halen wat ik wil, dus moet goed uitzoeken wat werkt voor mij, er moeten meer dingen goed zijn dan enkel roa.

En fuck hé, voel me echt oud als ik het zo hoor. Op jouw leeftijd gewrichten, op jouw leeftijd herstel :-). Heb vroeger vaker gekuurd en hersteld, voor de kuur had ik goede test waardes, wat natuurlijk geen garantie is voor herstel. Maar ik ga er vanuit datk niet meer herstel, dan kan het alleen maar mee vallen. Ik laat hcg meelopen, mocht ik door medisch redenen off moeten, datk achteraf geen spijt heb dat ik geen hcg heb gedaan.

Ben ook zeer benieuwd naar de tren. Ik heb een athletisch lichaam met aardig wat delts erop, terwijl ik ze 1 x per 2 weken train anders poppen ze er echt uit, lopen gewoon voor. En met tren.....

Ik zal alsk ga beginnen een before foto plaatsen.

lol geen zorgen zijn voorzorgsmaatregelen, vanaf 35 jaar oud of zo is het heel slim om anders te gaan trainen en veel beter op het lichaam te letten en ervoor te zorgen. young en dumb en full of hgh en na 30sta jaar gaat dit omlaag dus elke fout telt voor 4 als het ware. slim trainen is veel belangrijker dan zwaar tillen. dexter jackson is on the top en ronnie coleman in een rolstoel

OscarG
06-22-2017, 12:16 PM
hahahha, ja klopt, goed voorbeeld ook.

Ik hoort het echt graag, waar ik voor moet uitkijken en rekening mee moet houden. En slim trainen moet je wel na een bepaalde leeftijd idd.

Lambert
08-04-2017, 11:05 AM
Stel je voor.

Lambert uit Amsterdam. In de 40.
Nu op 420 test E + 420 Primo e.w. (300 t + 300 p e5d) voor de cut.

CHOP1913
09-08-2017, 06:06 PM
CHop1913, ook hier gekomen via DBB. Helemaal klaar met de teleurstellende resultaten van NL labs. Binnenkort blasten met Test Cyp, Test Prop, MENT en Bold van MTS(ik switch na 5 weken van test ester en compound). Heel erg benieuwd hoe het gaat zijn, hoop eindelijk eens niet teleurgesteld te worden door mn gear...

GODZILLA
09-11-2017, 01:06 PM
CHop1913, ook hier gekomen via DBB. Helemaal klaar met de teleurstellende resultaten van NL labs. Binnenkort blasten met Test Cyp, Test Prop, MENT en Bold van MTS(ik switch na 5 weken van test ester en compound). Heel erg benieuwd hoe het gaat zijn, hoop eindelijk eens niet teleurgesteld te worden door mn gear...

dit keer ga je echt niet teleurgesteld worden, gegarandeerd. welke dosages ga je doen per week van elke compound?

CHOP1913
09-12-2017, 07:36 AM
dit keer ga je echt niet teleurgesteld worden, gegarandeerd. welke dosages ga je doen per week van elke compound?

Naast gear van een ander merk die ik eerst zal gebruiken eindig ik de laatste 5 weken met MTS gear:
Test Prop 100 mg EOD
MENT 50 mg ED
Bold 250 mg EOD

yardan
08-09-2018, 04:53 AM
Hi,
Ben nieuw op dit forum. Nickmane yardan. 56 jaar en working out van mijn 20e ..nooit gestopt dus 36 jaar busy. Eerste 20 jaar nooit iets gebruikt. Ooit gestart met klassieke sus/deca kuur. Nu meestal testo en/boldenone/tren. Ben hier terecht gekomen via een trainingspall en moet zeggen topkwaliteit hier en topservice! Laatste levering was waarschijnlijk door de warmte gecrashed tijdens transport (oplossing was helemaal troubel van 5 vials testo) foto opgezonden en netjes 5 nieuwe gekregen top! Mooi resultaat met laatste cycle hier aangekocht. test en /bold/ tren/ clen/t3. Ben nu off tot oktober en ga dan starten met test /primo combi.
Ben ook nog fitnescoach als bijjob, geef spinning/bodypump/ en een "solo men" les strongman HIT krachtraining. Dus quite busy en een kuurtje is dan een zegen op op mijn leeftijd de energie en power up te houden. Nooit wedstrijden gedaan ...just wanne look good year round.