PDA

View Full Version : Mts primo



GODZILLA
05-04-2017, 07:33 PM
Ervaringen met MTS primo, deel ze hier

welke dosering, hoe lang, wat voor resultaten kreeg je, hoe voelde je je erop

kleine
05-04-2017, 09:39 PM
Ervaring met mts primo? ja.
Dosering: van 200 mg/week tot 600 mg/week.
Lengte: max 10 weken achter elkaar.
Resultaten: een zeer cleane look, vol, rond en semi hard.
Hoe voelde je erop: zeer goed.
Sides: prostaat issues, 600mg/week was mijn max.
Spijtig dat ik het met mijn psoriasis niet meer kan/mag gebruiken want heb nog wel wat stock liggen thuis. Het triggert mijn psoriasis zodanig dat die op hol slaagt met alle gevolgen van dien.

erno
05-23-2017, 07:11 PM
Dosering: 900 mg per week
Lengte: Wat mij betreft hele jaar door maar zakken naar 600 mg tijdens cruise met 300 mg test
Resultaten: Zeer mooie puur gains.
Hoe voel ik bij: Zeer goed geen side effects behalve misschien beetje haarverlies.
Al in al net wat ik zei als het aan mij ligt men kan op 400-600mg blijven met 200-300 mg test en alle gains vasthouden ( en zelfs langzaam verbeteren)zonder enige grote bijverschijnselen. Dieet en levensstijl moet je natuurlijk goed op letten.

IronWarrior
05-30-2017, 03:32 PM
Jij moet wel schatrijk zijn.

Ik moet er toch echt wel voor sparen, maar ik ga het mijn volgende blast wel gebruiken denk ik. MTS Primo Depot lijkt me echt top!

Dekerel
05-31-2017, 03:03 PM
met de deals van MTS valt het reuze mee.

erno
05-31-2017, 07:02 PM
Zoals Dekerel al heeft aangegeven met MTS deals valt reuze mee. Bovendien moet je keuzes maken in leven. Ik hoef geen peperdure auto's meer en rondhangen elke week op feesten, wat heel veel jongere bodybuilders doen en dan klagen over dat Primo te duur is voor hun.

IronWarrior
06-01-2017, 09:48 PM
Zoals Dekerel al heeft aangegeven met MTS deals valt reuze mee. Bovendien moet je keuzes maken in leven. Ik hoef geen peperdure auto's meer en rondhangen elke week op feesten, wat heel veel jongere bodybuilders doen en dan klagen over dat Primo te duur is voor hun.

O, dat doe ik absoluut niet. Alleen ik ben nog student.

Jullie bedoelen die deals dat als je er 5 koopt dat je dan 20% korting krijgt? Dan dan betaal je voor 5 vials primo €296, dat is wel een redelijk bedrag.

Newinthegame
06-02-2017, 06:51 AM
Ze bedoelen die 10 producten voor 411 euro inclusief verzenden

WvanW
06-02-2017, 10:36 AM
Laatste kuur de primo op 400mg gezet, volgende kuur wordt het 600mg. Ging niet met grote stappen voorruit, maar eindresultaat mocht er wezen. Verder ook totaal geen bijwerkingen, heerlijk middel en naar mijn mening perfecte kwaliteit (wat ook ondersteund wordt door de testresultaten welke ergens op dit forum te vinden waren).

Markus84
06-04-2017, 04:21 PM
Wat mij dan opvalt is dat geen enkele primo meer zo dik stroperig is als die van bayer. Waar ligt dat dan aan?

shadowproject
06-10-2017, 05:03 PM
Aan het oplosmiddel.

GODZILLA
06-12-2017, 07:00 AM
onze primo is perfect voor de zomer, het zal je droger, voller, ronder en meer 3d maken. maar de dosering moet wel hoog genoeg zijn, ik zou zeggen 600mg per week is het minimum, 1 gram de perfecte gouden zone

erno
06-12-2017, 12:11 PM
onze primo is perfect voor de zomer, het zal je droger, voller, ronder en meer 3d maken. maar de dosering moet wel hoog genoeg zijn, ik zou zeggen 600mg per week is het minimum, 1 gram de perfecte gouden zone

Juist. Perfecte spul en idd hou het tussen 200-300mg om de dag voor beste resultaten en minimaal bijwerkingen

erno
06-12-2017, 12:26 PM
ook ideaal voor wat oudere atleten wie de test en tren aan lagere kant willen houden en bijwerkingen vermijden van jaaaaaaren lang kuren.
Voor wat gevorderdeen oudere atleet bijvoorbeeld:
0,5 ml test enanth
0,5 ml tren acetaat of parabolan
0,5 ml masteron
2,5 ml primobolan
0,5 ml npp
alles om de dag
Vol, droog, hard, gewricht vriendelijk en minimaal bijwerkingen.
Let op deze aan personen boven 35 jaar oud, boven 100kg ( bij vet percentage 10 en onder en gemiddelde lengte van 175-180cm) en minimaal 10 jaar ervaring met kuren.
Het is niet veel maar ook niet weinig, Maar genoeg voor wat oudere atleet om zijn fysiek te verbeteren en zelfs langzaam progressie te maken.
En qua prijs valt ook mee vooral als je gebruik maakt van diverse acties wat MTS biedt.

Lambert
09-27-2017, 04:26 PM
Van de zomer een cut cycle met 420 test E en 420 primo per week. Erg geslaagd. Weinig acne. Met andere compounds vaak wel erg last van acne.

Nu een bulk kuur met 1000 test E en 525 primo plus 2 tabletten BULK BOMBS (op rust dagen 1) per week.
Doseringen zijn aan de hoge kant, maar gain wel erg goed. Beetje water, maar goed. Wat belangrijk voor mij is, is dat ik gek genoeg GEEN ACNE heb!

Wat vinden jullie van deze stack? Is de Combi primo en Dbol/Oxy niet een beetje raar?

GODZILLA
09-28-2017, 09:35 AM
Van de zomer een cut cycle met 420 test E en 420 primo per week. Erg geslaagd. Weinig acne. Met andere compounds vaak wel erg last van acne.

Nu een bulk kuur met 1000 test E en 525 primo plus 2 tabletten BULK BOMBS (op rust dagen 1) per week.
Doseringen zijn aan de hoge kant, maar gain wel erg goed. Beetje water, maar goed. Wat belangrijk voor mij is, is dat ik gek genoeg GEEN ACNE heb!

Wat vinden jullie van deze stack? Is de Combi primo en Dbol/Oxy niet een beetje raar?

primo gaat met alles goed samen en met een bulk oral is dat prima te doen. primo houdt je droger and zet quality mass aan.