PDA

View Full Version : Beste zomer cycle!



GODZILLA
07-21-2017, 12:24 PM
hartje zomer: zon zee strand en chickas

wat is jullie beste en meest effectieve zomer shredder, deel je ervaringen in deze thread

IronWarrior
07-22-2017, 11:49 AM
In Nederland valt de zomer altijd tegen haha.

Denk dat test, tren en mast wel het meest gebruikt wordt voor de zomer.

Ik bulk deze zomer gewoon door op high test. Moet mijn kracht en massa weer terugwinnen van voor de blessure.

GillesDef
07-22-2017, 05:37 PM
In Nederland valt de zomer altijd tegen haha.

Denk dat test, tren en mast wel het meest gebruikt wordt voor de zomer.

Ik bulk deze zomer gewoon door op high test. Moet mijn kracht en massa weer terugwinnen van voor de blessure.

Hoeveel test zet je dan? Met nog andere compounds?

rpm10
07-22-2017, 08:36 PM
of dit de beste is weet ik niet, maar deze ga ik runnen voor 6-8 weken!
lean gain(1ml/eod)
shredded(1ml/eod)laatste 4 weken
halotestin(starten op 10mg en indien nodig verhogen)

GODZILLA
07-22-2017, 09:59 PM
In Nederland valt de zomer altijd tegen haha.

Denk dat test, tren en mast wel het meest gebruikt wordt voor de zomer.

Ik bulk deze zomer gewoon door op high test. Moet mijn kracht en massa weer terugwinnen van voor de blessure.

bulken in de zomer, heavy stuff. hoeveel test zet je per week? test is namelijk het beste te gebruiken in medium dosis en andere producten het werk te laten doen, anders best veel sides door oestrogeen vorming.

tot jaren 90 was test niet eens een cruciaal onderdeel van de cycles vd profs, pas de laatste jaren is dit zo geworden. als voorbeeld in jaren 70 deden ze amper test en zelfs in jaren 80 en 90 lee haney deed amper test en liet EQ of Deca het werk doen

IronWarrior
07-25-2017, 09:22 PM
bulken in de zomer, heavy stuff. hoeveel test zet je per week? test is namelijk het beste te gebruiken in medium dosis en andere producten het werk te laten doen, anders best veel sides door oestrogeen vorming.

tot jaren 90 was test niet eens een cruciaal onderdeel van de cycles vd profs, pas de laatste jaren is dit zo geworden. als voorbeeld in jaren 70 deden ze amper test en zelfs in jaren 80 en 90 lee haney deed amper test en liet EQ of Deca het werk doen

Ik zet 750mg per week met een kickstart winstrol. Meesten zeggen toch dat test de beste massa pakker is. Hoe kijk jij daar tegen aan dan?

Ik wist dat test amper gebruikt werd inderdaad. Meestal dianabol, deca en primo.

IronWarrior
07-25-2017, 09:25 PM
Hoeveel test zet je dan? Met nog andere compounds?

Alleen nog winstrol als kickstart voor 4 weken.

GODZILLA
07-26-2017, 09:11 AM
Ik zet 750mg per week met een kickstart winstrol. Meesten zeggen toch dat test de beste massa pakker is. Hoe kijk jij daar tegen aan dan?

Ik wist dat test amper gebruikt werd inderdaad. Meestal dianabol, deca en primo.

heel goed dat je 750mg test per week aankan zonder e2 issues. je lichaam verwerkt testosteron dus erg efficient

Cain69
07-26-2017, 05:57 PM
Ik zet totaal geen extra test meer.
Zit op trt 1000mg nebido elke 6 weken en zet dan NPP of Tren en altijd Mast.

GODZILLA
07-26-2017, 06:29 PM
Ik zet totaal geen extra test meer.
Zit op trt 1000mg nebido elke 6 weken en zet dan NPP of Tren en altijd Mast.

hoe hoog ga je dan op die andere en hoe werkt dit voor jou

Cain69
07-27-2017, 06:58 PM
Cutten doe ik 8 a 10 weken 200mg NPP M/W/F en Mast E 200mg M/W/F
dat is 600mg NPP en 600mg Mast Per week soms neem ik 3 tabs Stanavar voor de laatste 4 weken.

Bulken is het zelfde 600mg NPP & 600mg Mast perweek voor 12 tot 14 weken alleen neem ik de eerste 4 weken 50mg Anadrol.

Test is TRT nebido 1000mg om de 6 weken.

werkt super en heb totaal geen estro sides! slaap goed krijg veel energie en het geeft je een good feeling all daylong :)

GODZILLA
07-28-2017, 06:40 PM
Cutten doe ik 8 a 10 weken 200mg NPP M/W/F en Mast E 200mg M/W/F
dat is 600mg NPP en 600mg Mast Per week soms neem ik 3 tabs Stanavar voor de laatste 4 weken.

Bulken is het zelfde 600mg NPP & 600mg Mast perweek voor 12 tot 14 weken alleen neem ik de eerste 4 weken 50mg Anadrol.

Test is TRT nebido 1000mg om de 6 weken.

werkt super en heb totaal geen estro sides! slaap goed krijg veel energie en het geeft je een good feeling all daylong :)

top cycle: 500 npp en 600 mast per week, lage trt dosis test. ziet er top uit en neem aan dat resultaten ook top zijn, kan je daar meer over vertellen

Cain69
07-30-2017, 05:04 PM
Ja resultaten zijn echt goed!
Door Mast en de lage trt dodsis heb je absoluut geen last van bloating en heb je ook geen ai meer nodig. Maar het meest fijne is dat je een polished look krijgt door de mast met de trt dose.

De NPP zorgt er voor dat je een droge volle look en pomp heb de heledag!

GODZILLA
07-31-2017, 11:22 AM
Ja resultaten zijn echt goed!
Door Mast en de lage trt dodsis heb je absoluut geen last van bloating en heb je ook geen ai meer nodig. Maar het meest fijne is dat je een polished look krijgt door de mast met de trt dose.

De NPP zorgt er voor dat je een droge volle look en pomp heb de heledag!

uitstekend!

idd npp/deca en mast zorgen voor een droge volle look en lage test onderhoudt het lichaam zonder enige conversie naar oestrogeen dus geen issue met bloating etc