hartje zomer: zon zee strand en chickas
wat is jullie beste en meest effectieve zomer shredder, deel je ervaringen in deze thread
Printable View
hartje zomer: zon zee strand en chickas
wat is jullie beste en meest effectieve zomer shredder, deel je ervaringen in deze thread
In Nederland valt de zomer altijd tegen haha.
Denk dat test, tren en mast wel het meest gebruikt wordt voor de zomer.
Ik bulk deze zomer gewoon door op high test. Moet mijn kracht en massa weer terugwinnen van voor de blessure.
of dit de beste is weet ik niet, maar deze ga ik runnen voor 6-8 weken!
lean gain(1ml/eod)
shredded(1ml/eod)laatste 4 weken
halotestin(starten op 10mg en indien nodig verhogen)
bulken in de zomer, heavy stuff. hoeveel test zet je per week? test is namelijk het beste te gebruiken in medium dosis en andere producten het werk te laten doen, anders best veel sides door oestrogeen vorming.
tot jaren 90 was test niet eens een cruciaal onderdeel van de cycles vd profs, pas de laatste jaren is dit zo geworden. als voorbeeld in jaren 70 deden ze amper test en zelfs in jaren 80 en 90 lee haney deed amper test en liet EQ of Deca het werk doen
Ik zet totaal geen extra test meer.
Zit op trt 1000mg nebido elke 6 weken en zet dan NPP of Tren en altijd Mast.
Cutten doe ik 8 a 10 weken 200mg NPP M/W/F en Mast E 200mg M/W/F
dat is 600mg NPP en 600mg Mast Per week soms neem ik 3 tabs Stanavar voor de laatste 4 weken.
Bulken is het zelfde 600mg NPP & 600mg Mast perweek voor 12 tot 14 weken alleen neem ik de eerste 4 weken 50mg Anadrol.
Test is TRT nebido 1000mg om de 6 weken.
werkt super en heb totaal geen estro sides! slaap goed krijg veel energie en het geeft je een good feeling all daylong :)
Ja resultaten zijn echt goed!
Door Mast en de lage trt dodsis heb je absoluut geen last van bloating en heb je ook geen ai meer nodig. Maar het meest fijne is dat je een polished look krijgt door de mast met de trt dose.
De NPP zorgt er voor dat je een droge volle look en pomp heb de heledag!