Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Beste offseason bulking cycle

  1. #1

    Beste offseason bulking cycle

    De zomer is afgelopen, dikke jassen komen uit de kast, he regent het meeste van de dagen

    Tijd om te bulken!

    Wat is jullie favo bulking cycle, welke compounds en welke doseringen en vooral WAAROM. Zodat we allemaal van elkaar kunnen leren

  2. #2
    Ik geef een voorzet

    een hele populaire bulking cycle is test Enanthate met Deca. als je beetje oplet op je voeding zal dit niet alteveel water aanzetten en wat zeker is dat deze combo een hele berg aan spiermassa zal aanzetten

  3. #3
    Test tren gebruik ik momenteel met succes. Sommige kunnen er niet mee bulken maar het lukt mij aardig. Twijfel om de laatste weken een typische bulk oral toe te voegen.

    Reden dat ik test- tren gekozen heb is voornamelijk om vet gain te beperken

  4. #4
    Ik ga voor 6 weken test deca, en daarna 6 weken test, EQ. En wat mast waarschijnlijk.

  5. #5
    Quote Originally Posted by mattie View Post
    Ik ga voor 6 weken test deca, en daarna 6 weken test, EQ. En wat mast waarschijnlijk.
    masteron zou ik zeker doen. 1-2ml per week maakt testosteron stuk meer vrij en bevordert dus de gains en houdt je stuk droger tijdens bulken, verhoogt libido ook

  6. #6
    Mogelijke bulk cycle die ik wil proberen:

    1-15 250 TestC
    1-15 250 Primo
    1-15 500 EQ

    Twijfel alleen nog over de primo dosering en of die niet hoger moet naar 500/w.

  7. #7
    Quote Originally Posted by Odo of Chatillon View Post
    Mogelijke bulk cycle die ik wil proberen:

    1-15 250 TestC
    1-15 250 Primo
    1-15 500 EQ

    Twijfel alleen nog over de primo dosering en of die niet hoger moet naar 500/w.
    ja prima gaat weinig doen met 250mg per week en dat voor een bulk. primo is beest maar het moet wel hoger gedoseerd worden

  8. #8
    Quote Originally Posted by GODZILLA View Post
    ja prima gaat weinig doen met 250mg per week en dat voor een bulk. primo is beest maar het moet wel hoger gedoseerd worden
    250/500/500 C/EQ/P zou volgens jou beter zijn? Kan me er wel in vinden tbh

  9. #9
    Quote Originally Posted by Odo of Chatillon View Post
    250/500/500 C/EQ/P zou volgens jou beter zijn? Kan me er wel in vinden tbh
    jazeker stuk beter

  10. #10
    1-8 dianabol 50mg
    1-12 testosteron 600mg
    1-12 deca 600mg

    Dit is toch wel mijn bulk-cycle.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •