Apr 26, 2017 at 5:38 PM
Maak een kleine introductie van jezelf, hoelang je traint, wat voor cycles je doet en je ervaringen met MTS producten
MTS Support https://support.med-tech.pro
56 posts · started by GODZILLA · Apr 26, 2017
Ringo wrote:Hoi! Hier ook via dbb terecht gekomen.. aardig wat muurtjes op me naam staan. Voornamelijk met tren, zelfs op een gram tren En gezeten, maar allemaal van GG of AT, van horen zeggen dat MTS veel en veel sterker is. Dus nu nog 2 weekjes op gg bold,tren,mast daarna zelfde maar dan MTS, kijken of ik duidelijk verschil ga merken tussen de 2 merken!
IronWarrior wrote:Ja, die merken zijn niet om naar huis te schrijven.
ON: ik kom hier ook via DBB. Ik zit nu op julli tren e en ben dik tevreden, heb wel wat psychische bijwerkingen maar ja, dat weet je. Ben dik maar dan ook heel tevreden. Voor mij alleen nog maar MTS. Jullie prijzen zijn nog ook nog redelijk. Pharmacom is bijvoorbeeld veel duurder.
Komt primo depot nog een keer in de aanbieding? Wil hem graag een keer gebruiken.

GODZILLA wrote:goed om te horen en het is heel normaal met tren, onze tren is super sterk dus idd bijwerkingen kunnen soms heftig zijn. dat hoort bij het spel met tren, ripped as fuck en jezelf kunnen controleren.
primo depot is heel duur om te maken dus weinig kans, ik zou beetje doorsparen en dan gewoon een goede primo kuur doen als vervanging van tren, je zal zeker tevreden zijn

IronWarrior wrote:Helaas vandaag net mijn schouder uit de kom gehad, dus voorlopig maar cruisen op jullie test e voor massabehoud.
Jammer, dan ga ik doorsparen. Ga voorlopig geen tren meer gebruiken, is niet voor mij weggelegd. In vervolg maar andere middelen gebruiken.
Ga zeker die primo depot gebruiken, lijkt me super spul!!
GODZILLA wrote:ik zou wat masteron E ernaast zetten, helpt met optimalisatie van gebruik van testosteron, helpt je met herstel
IronWarrior wrote:O, echt? Zat zelf te denken om deca te doen.. maar mast e is beter?
IronWarrior wrote:O, echt? Zat zelf te denken om deca te doen.. maar mast e is beter?
GODZILLA wrote:deca is zeker goed ook, zal je helpen met joints en herstel
IronWarrior wrote:Hoeveel mg deca raad je aan?
rpm10 wrote:Haha te gek!!
Ben eveneens van dbb, en volg ikke, strive en vntl hun log op de achtergrond, ben hier bij mts terecht gekomen door ts de regels te lezen op dbb al enige tijd geleden!
Heb hier de test e, tren e, tt300, equimax, en de leanbombs al gebruikt, en best tevreden van zeker van de tren en leanbombs was ik erg te spreken!
Ben zeer curieus naa r de anavar of stanavar van mts, iemand deze al getest en hoe bevonden?
Thx

rpm10 wrote:Haha te gek!!
Ben eveneens van dbb, en volg ikke, strive en vntl hun log op de achtergrond, ben hier bij mts terecht gekomen door ts de regels te lezen op dbb al enige tijd geleden!
Heb hier de test e, tren e, tt300, equimax, en de leanbombs al gebruikt, en best tevreden van zeker van de tren en leanbombs was ik erg te spreken!
Ben zeer curieus naa r de anavar of stanavar van mts, iemand deze al getest en hoe bevonden?
Thx
This post and all following posts will become a new thread.